فریدون کاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدف از اجرای طرح بیشتر یکسان سازی مزار مطهر شهدا است تا بهسازی، اظهار کرد: میانگین کشور در ساماندهی گلزار شهدا 75 درصد می باشد که این کار در شهرستان پلدختر بیش از نرم کشوری انجام شده است.
وی افزود:تاکنون از 32 گلزار شهدای شهرستان پلدختر، 27 گلزار ساماندهی شده، تعداد چهار گلزار در دست ساماندهی و ساماندهی پنج گلزار باقی مانده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر ، حفظ قداست و مرمت گلزار شهدا را یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: عزت و اقتدار امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا است و ساماندهی گلزار شهدا ، تعهد به خون آنها است.
کاوه همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به ماده 11 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تکلیف همه دستگاه های خدمات رسان و اجرایی درخصوص ساماندهی گلزارشهدا روشن است و انتظار می رود که دستگاههای اداری نهایت همکاری را با بنیاد شهید داشته باشند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید به شهدا ، خانواده و گلزار شهدا توجه ویژه دارد و با همه کمبودها و محدودیت ها در این خصوص کوتاهی نکرده و نهایت توجه را بکار برده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر گفت: اعتبار گلزار شهدای شهرستان یک میلیارد و 490 میلیون ریال است که از این میزان 453 میلیون ریال به صورت واگذاری اوراق و اسناد تخصیص داده شده است.
کاوه افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال از ادوار گذشته به پیمانکار بدهی دارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.