عبدالرضا عباسپور روز یکشنبه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران بروجرد در محل کانون شاهد این شهرستان افزود: برای موضوع درمان خانواده های شهدا وایثارگرتحت پوشش با کمبود بودجه روبرو هستیم که باید تدابیرخاصی برای تامین این اعتباراز سوی مسئولان اندیشیده شود.
وی اظهارکرد: حل مشکل درمان، اشتغال فرزندان و مسکن ایثارگران جامعه هدف است که باید این مشکلات مدیریت و برطرف شوند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربیان کرد: هدف ازاین سفرهای استانی دیدارچهره به چهره با ایثارگران وخانواده های شهدا وجانبازان برای برنامه‎ریزی دقیق‎تروحل مشکلات درمان این قشر ازجامعه است.
عباس‎پوراضافه کرد: هزینه درمان خانواده‎های شهدا یا ازطریق بیمه بنیاد پرداخت می شوند یا دولت آنها را تقبل می‎کند.
وی ادامه داد: بودجه‎ای هرساله برای درمان ایثارگران وخانواده های شهدا اختصاص می یابد که براساس آن نیز اقدام می شود.
نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی افزود: خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند براین اساس باید مشکلات این افراد را پیگیری و برطرف کرد.
عباس گودرزی افزود: از نگاه ما همه مردم ایثارگر بوده و سهامدار انقلاب اسلامی هستند زیرا ملت ایران همیشه درصحنه های مختلف حضور داشته اند.
وی تاکید کرد: ملت ایران همیشه به ارزش ها وآرمان های انقلاب اسلامی پایبند بوده ودردفاع از آنها از هیج کوششی دریغ نکرده است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشورقوانینی وجود دارد که مغفول مانده و اجرا نمی شوند، اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش می کنند تا قانون حمایت ازایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا را به خوبی اجرا شود.
دراین دیداربرخی ازایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدای بروجرد خواستار رفع مشکلات درمان، اشتغال ومسکن خود شدند.
به گزارش ایرنا، عدم برخورداری بنیاد شهید شهرستان ازآمبولانس، بیمه و درمان، پذیرش از طرف بیمارستان و دکتر، فراموشی جامعه آزادگان، نامناسب بودن معابر برای استفاده جانبازان از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.