برخی از اهالی روستاهای سراب حمام ، اسلام آباد و چم قلعه پلدختر روز پنجشنبه در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: آب آشامیدنی این سه روستا از ساعت 18:30 دیروز قطع می باشد که این امر مشکلات عدیده ای را برای اهالی این روستاها بوجود آورده است.
آنها افزودند: قطعی آب آشامیدنی موجب مختل شدن زندگی عادی و روزمره مردم شده و آنها مجبورند برای تهیه آب آشامیدنی با وسایل نقلیه شخصی یا کرایه ای به پلدختر بروند و هم اکنون برای شستشو ظروف ، لباس و تهیه غذا با مشکل روبرو هستند.
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آب آشامیدنی روستاهای سراب حمام ، اسلام آباد و چم قلعه از توابع شهرستان پلدختر زیر نظر این شرکت است که از عصر چهارشنبه به علت شکستگی لوله 10 اینج انتقال آب توسط پیمانکار اصلاح شبکه انتقال قطع شده است.
شهاب محمودی افزود:بلافاصله نیروهای بخش حوادث این شرکت به محل اعزام شدند ، مشکل شکستگی لوله رفع و در نهایت ساعت یک و 30 بامداد امروز پنج شنبه وصل شد که متاسفانه برای دومین بار لوله از محل دیگر دچار شکستگی شد.
وی افزود: تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر همچنان برای اصلاح اساسی و رفع قطعی آب در این روستاها ادامه دارد و تا ساعاتی دیگر مشکل برطرف و آب وصل می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.