به گزارش خبرنگار ایرنا سید موسی خادمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در سالن جلسات استانداری لرستان بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و باید این اتفاق باشکوه برگزار شود.
وی ادامه داد: معمولا با افتتاح طرح ها و ارائه خدمت رسانی به مردم به استقبال این جشن ها می رویم که این طرح ها از سوی مدیران باید زودتر آماده شوند.
استاندار لرستان اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران بیش از آن که عمرانی باشد یک انقلاب فرهنگی است،پس مدیران به تمامی جهات توجه کنند.
به گفته خادمی تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد و اگرچه محدودیت های دولت و مدیران زیاد است اما رفتار با مردم اصل و اساس است.
همچنین وی بیان کرد: سفرهای نوروزی نزدیک است و توسعه و تسهیل سفر های نوروزی در دستور کار باید باشد.
استاندار لرستان با بیان اینکه جذب نیرو در سازمان ها در دستور کار است، افزود: استخدام ها از طریق آزمون و بصورت قانون اجرا می شود.
استاندار لرستان بیان کرد: معرفی افراد از سوی مدیران برای استخدام قابل قبول نیست و باید در این خصوص نظامی ایجاد شود.
خادمی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در دستگاه ها در دستور کار مدیران قرار گیرد که با اجرای این طرح به نظام مدیریتی کمک خواهد شد.
استاندار لرستان تاکید کرد: در سفرهای شهرستانی تصمیمات بی ربط گرفته نمی شود، جوانب در نظر گرفته می شود و قول بی مورد در هیچ زمینه ای نخواهیم داد.
خادمی تاکید کرد که پاسخگویی به مکاتبات از سوی مدیران در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص وقاع اخیر نیز افزود:در ناآرامی های هفته گذشته توسط برخی افراد اغتشاشگر ضعف داخلی مورد استفاده عوامل بیرونی قرار گرفت و متاسفانه اکنون در زمینه های اشتغال و اقتصاد ضعف هایی وجود دارد که این مسایل بطور ویژه از سوی دولت دیده می شود.
به گفته وی راهکار مرتفع ساختن این چالش ها اقتصاد مقاومتی است و ملت همیشه همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نمی دهند آسیب پذیری جلوه گر شود.
خادمی با تاکید بر وجود امنیت و آرامش در سطح استان ادامه داد:خیلی ها دوست دارند شلوغی باشد و از این موضوعات سو استفاده کنند در حالیکه ایجاد فضای کار برای مدیران، ایجاد آرامش و درگیر نکردن مسئولان وظیفه ماست.
استاندار لرستان گفت:مسئولان استان با تشکیل شورای دانا به دنبال کار کردن هستند و باید اختلافات را کنار بگذاریم و به مردم امید دهیم.
به گزارشایرنا معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ها و حمایت از نظام اسلامی نقطه پایانی بر فتنه بود.
حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان به حوادث اخیر در کشور و لرستان اشاره کرد و افزود: علی رغم حوادث تلخ در برخی از شهرهای لرستان توسط افراد سودجو اما این قائله ختم به خیر شد و مردم با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ها نقطه پایانی بر این فتنه ها را اعلام کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال طرح تقسیم کار ملی اجرایی می شود اظهار کرد: یکی از نتایج این طرح کنترل کردن آسیب های اجتماعی است که در این زمینه اوضاع استان لرستان از نرم کشوری بهتر است.
خجسته پور عنوان کرد: در این رابطه تفاهم نامه ای با دیگر دستگاه های استان منعقد شده که انتظار ما از مدیران این است، پیگیر جذب اعتبارات حداکثری در این رابطه باشند.
وی به بحث حاشیه نشینی نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان خرم آباد اولین شهری است که تمام اعتبارات حاشیه نشینی آن باید تخصیص داده شود، زیرا یکی از نقاط هدف مبارزه با پدیده حاشیه نشینی بررسی شده و ١٠ نقطه این شهرشناسایی شده و می توان با کمک سمن ها با این پدیده مبارزه کرد.
وی افزود: در قالب ٢٩ طرح حاشیه نشینی بیش از هشت میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: شهرستان دلفان یکی از نقاط محروم کشور معرفی شد و برای طرح مطالعاتی و استقرار دفتر تسهیل گری وزارت کشور در این شهرستان برای اجرای برطرف کردن مشکلات مردم و از بین بردن آسیب های اجتماعی باید کمک شود.
وی به احزاب لرستان اشاره کرد و افزود: باید از وجود احزاب برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم، زیرا ظرفیت خوبی هستند و می توانند در ایجاد آرامش کمک کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: استان لرستان هفتمین استان کشور بوده که خانه احزاب آن ایجاد شده است.
وی افزود: 65 دفتر فعال حزبی در استان فعال هستند که شامل سه فراکسیون اصلاح طلبان، اصولگرایان، معتدل و مستقل فعالیت می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در ادامه گفت: از مدیران می خواهیم دستورالعمل ها را بررسی و اجرایی کنند و از ظرفیت بانوان و جوانان در پست های مدیریتی در استان استفاده کنند.
7274/6060/3210/9872
خبرنگاران : محمدیاراحمدی - مریم نریمانی – اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.