به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع پلدختر اظهار کرد: حماسه 9 دی نشانه ولایتمداری و تجدید میثاق با ولایت است و امروز نیز مردم با حضور با شکوه در مراسم گرامیداشت این روز با مشت های گره کرده فتنه و فتنه گران را محکوم کردند.
وی افزود: امروز دشمن چشم دیدن امنیت ایران اسلامی را در خاورمیانه ندارد بنابر این ضد انقلاب و افراد خود فروخته به هر شکل و در هر لباسی سعی می کنند دشمن را به اهدافش نزدیک کنند.
وی افزود: هر کس به اندازه خود از نظام و انقلاب سهمی دارد و برای این انقلاب خون های زیادی ریخته شده و همه وظیفه داریم به سهم خود از آن دفاع کنیم.
حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: انقلاب با هیچ کس عقد اخوت نبسته و کسانی که در مسیر انقلاب نیستند منحرف هستند و همواره افراد خاص دچار انحراف می شوند که به دنبال آن جامعه را به انحراف می کشانند.
امام جمعه پلدختر گفت: در صدر اسلام هر گاه فتنه ای ایجاد شده روشنی حق برای مردم بسیار سخت شده و فتنه حق را گم می کند و همیشه در کنار هر انقلابی افرادی آفت آن انقلاب می شوند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.