معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: 9 دی  روز دفن فتنه ۸۸ بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ جلیل وحیدی در دومین همایش ادبی شکوه بصیرت که در کانون بسیج ارومیه برگزارشد افزود: فتنه ۸۸ریشه اش به شیطان بویژه شیطان بزرگ آمریکا برمی گردد که مردم با بصیرت ۹دی را تبدیل به روز دفن فتنه تبدیل کردند.

سرهنگ وحیدی به ۲۳شهید فتنه ۸۸اشاره کرد و گفت: شهدای گمنام فتنه ۸۸ جان خود را در دفاع از انقلاب و ولایت تقدیم کردند.

وی درمورد بی بصیرتی خواص و رهبران فتنه تصریح کرد: درجریان ۸۸خواص به تکلیف خود بخوبی عمل نکردند و در ایام فتنه عقل وبصیرت سیاسی نداشتنداگر آنها به تکلیف خود عمل می کردند این همه مشکلات پیش نمی آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی به نقش استکبار جهانی در فتنه۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه۸۸ حاصل تلاش و مطالعه بیش از ۲۰ساله استکبار در رابطه با براندازی انقلاب که آمریکا در راس آن بود و که سناریو ۸۸ راباهدف براندازی نظام  نوشته و حتی شخصیت سازی هم شده بود.

وی ادامه داد: دشمنان و در راس انها استکبار جهانی بعد از شکست در۹دی نیز دست از تلاش بر نداشته و هر لحظه در فکر توطئه و فتنه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی در مورد مطرح کردن موضوع حصر سران فتنه اظهار کرد: خسارتی که این عوامل در طول ۸ماه به کشور وارد کردند معادل ۸سال دفاع مقدس بود بدلیل اینکه حیثت نظام راازبین بردند ۸ماه کشور را به چالش کشیدند به همین دلیل نمیتوان از خطای آنها چشم پوشی کرد.

سرهنگ وحیدی در ادامه به روشنگری رهبری اشاره کرد و افزود: مقام رهبری طی ۸ماه فتنه۳۴مورد سخنرانی مبسوط کردند و یک تنه باروشنگری عالمانه  کشور را مدیریت کردند و مردم با دیدن این بصیرت صفشان را از سران فتنه ومنافقین جدا کرده و حماسه۹دی راخلق کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.