نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدافعان حرم با شجاعت تمام خطر بزرگ کج‌فهمی دینی را از سرزمین اسلامی دفع کردند
.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم تجلیل از سردار جبهه‌های مقاومت رحیم نوعی‌اقدم در اردبیل اظهار کرد: این وظیفه ماست که از ولی نعمتان خود تجلیل کنیم چرا که در چند سال اخیر با حضور در جبهه مقاومت برای امت اسلامی و جامعه ما افتخار آفریده‌اند.
وی با تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران مدافع حرم در دفاع جانانه از حریم اهل بیت خاطرنشان کرد: ارزش کار این انسان‌های فداکار به حدی است که ما نمی‌توانیم آن را به زبان آورده و یا تصویر کنیم.
امام جمعه اردبیل اهمیت جنگ رخ داده در سوریه و جهان اسلام را یادآور شد و گفت: در خطرناکترین جنگی که در آن کج‌فهمی دینی غوغا می‌کرد سرداران و فرزندان رشید این مرز و بوم وارد صحنه شدند و با پیروزی در این میدان به همه دشمنان ثابت کردند که ایمان و اعتقاد روشن بر اعتقاد خرافی و کج‌فهمی‌های دینی همواره پیروز است.
عاملی شهدا و ایثارگران این صحنه را شهدای ویژه و مخصوص خواند و اضافه کرد: حضرت علی (ع) در جنگ نهروان و در مبارزه با خوارج به صراحت اعلام کرد آنهایی که در رکاب من با کج‌فهمی جنگ می‌کنند شایسته‌ترین عمل و حرکت را در کارنامه خود به ثبت می‌رسانند.
وی با یادآوری اینکه بعد از سال‌ها ایستادگی و مقاومت به رغم همه حرکت‌های خباثت‌آلود دشمنان جبهه مقاومت و اسلامی در منطقه بر داعش و پشتیبانان آنها پیروز شد گفت: ما باید قدر این نعمت ارزشمند را که به دست سرداران رشیدی همچون رحیم نوعی‌اقدم به دست آمده است بدانیم و سعی کنیم تا این سرمایه‌های معنوی را به عنوان الگو به نسل‌های آینده معرفی کنیم.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به شکست مفتضحانه آمریکا و ایادی آنها در سوریه و منطقه خاورمیانه اشاره و اظهار کرد: این شکست بزرگترین تحقیر را برای داعش و حامیان آنها به همراه داشت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، قرار است پس فردا در مراسم استانی جشن مقاومت نیز که با بیان خاطره‌گوئی و سخنرانی سردار نوعی‌اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب همراه خواهد بود از این سردار سرافراز جبهه مقاومت تجلیل و از شهدای مدافع حرم و ایثارگران این صحنه غرورآفرین نیز تجلیل و تکریم شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.