به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد اظهارکرد: دراین روز ملت ولایتمدار بر توطئه آمریکایی، اسراییلی و انگلیسی غلبه کردند مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضورحماسی در9 دی سال 88 ضربه محکمی برجریان باطل غرب گرا وارد نمودند.
وی افزود: این اتفاقات با برنامه ریزی 10 ساله دشمنان خارجی برای سرنگونی و ضربه به نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در این حرکت اصل نظام را با بهانه تقلب در انتخابات نشانه گرفتند و مردم هوشیارایران با رهنمودهای مقام رهبری این توطئه دشمنان را خنثی کردند.
حجت الاسلام والسملمین ترابی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی باید برای همیشه گرامی، زنده و یادآوری شود، اضافه کرد: این روز نماد بصیرت، بیداری، دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت ایران است.
وی ادامه داد: زنده نگاه داشتن 9 دی به ما یادآوری می کند که همیشه در برابر توطئه های احتمالی دشمنان انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار باشیم زیرا از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

*** نقد وانتقاد از دستگاه ها نباید منجر به تخریب چهره نظام شود
امام جمعه بروجرد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ایشان تاکید کردند دشمن دنبال نا امید کردن ملت است و مردم را به شناخت بیشتر دشمن دعوت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموند عده ای در داخل کاری که دشمن می خواهد انجام می دهند و با تهمت و دروغ گفتن به افراد و دستگاه ها آب به آسیاب دشمن می ریزند.
وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که درداخل در مسیر دشمن حرکت می کنند بی تقوی هستند و دین ندارند
خطیب نماز جمعه بروجرد تاکید کرد: برعملکرد همه دستگاه ها انتقاد وارد است اما نقد باید منصفانه باشد وبا آبروی نظام بازی کردن نمی توان نقد محسوب نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهارکرد: درطول چهار دهه ازعمرانقلاب جز همراهان بودند.
وی تاکید کرد: ملت ایران با کسی شوخی ندارد هرکس سر راه اسلام و انقلاب قرار گیرد از سر راه برمی دارد.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: هر فردی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و با هرج مرج نمی شود ازقانون فرارکرد.
حجت الاسلام والسملمین ترابی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(ص) اضافه کرد: ایشان دارای شخصیتی بزرگ و معنوی بودند تا جایی که امام رضا (ع) او را فاطمه معصومه می خواندند.
وی ادامه داد: امام رضا (ع) بارها سفارش کرده اند که هرکس خواهرم معصومه(ص) را در قم زیارت کند گویا مرا زیارت کرده و این دیدارها برکات بسیاری در زندگی افراد دارد.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.