به گزارش ایرنا علی کورانی فرروز پنجشنبه درهمایش روز دانشجوکه با حضورخانواده شهید مدافع حرم محسن حججی درسالن اجتماعات علامه شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، افزود: شهید حججی معجزه وحجت خداوند برای مردم بود که شهادت او تزریق خون تازه ای به پیکرجامعه وارد کرد.
به گفته وی باید قدردان جانفشانی شهدا باشیم زیرا با خون پاک خود اقتداروارزش را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.
معاون استاندار لرستان اظهارکرد: مردم انتظاردارند که دانشجویان ونخبگان با دیگراقشار جامعه متفاوت باشند و نگاه آنها درتوسعه و پیشرفت کشور محوروموثرباشد.
کورانی فراضافه کرد: یکی از برنامه های مهم دولت، توسعه اقتصادی است و برای تحقق این مهم نیازبه همکاری همگان دارند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید به توسعه اقتصادی کمک کنند بیان کرد: دانشگاه باید در توسعه همه جانبه کشورپیش قدم باشد.
فرماندار بروجرد افزود: برای تامین منافع کشور و مردم باید عینک جناح بازی را از چشم بیرون بیاوریم ومطالبات جامعه را پیگیری کنیم. کورانی فر گفت: باید نقاط ضعف دولت ها به همراه نقاط قوت را با هم عنوان کنیم زیرا تخریب سرمایه ها و داشته های کشور به ضرر همه می باشد.
وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت بالای نمایندگان بروجرد درمجلس برای توسعه استفاده شود، اظهارکرد: در این راستا نیز نمایندگان با تمام به دنبال پیگیری منافع مردم هستند.
کورانی فراضافه کرد: نشاط و شادمانی خاصی در شهرستان بروجرد در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی به وجود آمده است.
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در بروجرد باید تکریم شوند گفت: برای ریشه کن کردن بیکاری و رونق اشتغال سرمایه گذاران فراوان داخلی و ‌خارجی برای سرمایه گذاری درشهرستان بروجرد اعلام آمادگی کرده اند.
پدر شهید حججی نیز دراین آیین گفت: شهید محسن حججی با چشم بازبه استقبال شهادت رفت و ما انتظار شهادت وی را داشتیم.
وی بیان کرد: تصویر شهادت پسرم به من آرامش داد زیرا شهادت آرزوی او بود.
وی اظهار کرد: شهید محسن حججی فرزند ایران وبه همه آحاد تعلق دارد.
وی اضافه کرد: شهید حججی فضای موجود جامعه را تجربه کرد و طوری زندگی کرد که خدا عاشقش شد وبه او عظمت و عزت بخشید.
مادر شهید حججی نیزگفت: وقتی پسرم اسیر داعش شد از شهدای گمنام خواستم تا او شهید شود.
وی اظهارکرد: الگوی من برای صبر در برابر شهادت محسن حضرت زینب(س) بود و باعث شد که در مواجه با شهادت اوصبور باشم.
درپایان مراسم روز دانشجو با حضور فرماندار و خانواده شهید حججی و خانواده شهید مصطفایی از دانشجویان موفق تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگارایرنا در آیین ویژه روز دانشجو در دانشگاه آزاد بروجرد ساختمان اداری دانشگاه آزاد بروجرد به نام شهید محسن حججی و ساختمان پژوهش این دانشگاه به نام اولین شهید دانشجوی شهرستان بروجرد سهراب مصطفایی نام گذاری شد.
درمراسم روز دانشجو خانواده شهید ححجی و شهید مصطفایی با حضوردرقبور 2 شهید گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.