به گزارش خبرآنلاین لرستان، الهام برنا گفت: به منظور بررسی وضعیت مدیریت پسماند شهری و بیمارستانی شهرخرم آباد، جلسه ای با حضور دکتر شیخی رئیس نظام پزشکی استان، دریکوند رئیس سازمان بازیافت شهرداری و رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان دستگاههای ذیربط در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد.

برنا اظهار داشت: در این جلسه با بررسی وضعیت موجود جمع آوری و دفن پسماند در شهرستان خرم آباد و احصاء مشکلات و نواقص، راهکار های موجود جهت رسیدن به وضعیت مطلوب و ایده ال دفن پسماند بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه با عنایت به دستور استاندار محترم در راستای رفع مشکلات بهداشتی و زیست محیطی مقرر گردید سازمان نظام پزشکی جهت ساماندهی و دفن اصولی و بهداشتی پزشکان اقدامات لازم را با همکاری سازمان پسماند شهرداری انجام دهند.

معاونت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست لرستان با ابراز نا رضایتی از وضعیت دفع نخاله های ساختمانی، از اتخاذ تصمیماتی مبنی بر مدیریت نخاله های ساختمانی سطح شهر برابر شیوه نامه پسماند های عمرانی و ساختمانی خبر داد.

وی با اشاره به نقش نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک دستگاه حاکمیتی بر وضعیت جمع آوری، بی خطر سازی و دفن پسماند، بر برخورد جدی و قاطع با متخلفین در این حوزه تاکید کرد.

 

۴۸
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 801022
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.