به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان دوره چگنی که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی لرستان صورت گرفت، اظهار کرد: 6 خانه بهداشت روستایی در این شهرستان بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند.
وی افزود: بازدید از ایستگاه پمپاژ این شهرستان که از سال 82 تاکنون متوقف شده از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان دوره چگنی بود که پیش‌بینی می‌شود، 6 ماهه پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد که با بهره برداری از این طرح یکهزار و 700 هکتار از اراضی این شهرستان آبی می شود.
خادمی یادآور شد: بخشی از چهار بانده محور اصلی خرم آباد به پلدختر از ویسیان به معمولان در این حوزه این شهرستان واقع شده که با 700 میلیارد ریال اعتبار مردادماه امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه 1400 متر تونل در این مسیر ساخته می شود افزود: در مجموع باید گفت که حرکت عمرانی و اقتصادی خوبی در سطح شهرستان دوره چگنی در حال انجام است.
سید موسی خادمی در بدو ورود به دوره چگنی ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان را افتتاح کرد.
وی در ادامه دیدار با خانواده شهید 'پاپی نبوی چگنی'، بازدید از عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت شهری-روستایی سراب دوره، بازدید از استخر شنای سرپوشیده سراب دوره رفت.
استاندار لرستان همچنین ضمن ادای احترام به ٢شهید گمنام این شهر از طرح آبرسانی میشاخور، عملیات اجرایی محور دوره - چگنی، عملیات اجرایی محور چهارخطه ملاوی-ویسیان و روند اجرایی احداث مرکز جامع سلامت شهری- روستایی ویسیان باردید کرد.
بازدید از کارخانه فولاد صدر نیز از برنامه های سفر یکروزه استاندار لرستان به شهرستان دوره چگنی بود.
شهرستان دوره چگنی در 30کیلومتری خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است.
3210/6060
خبرنگاران: محمد یاراحمدی** الهیار محمودی فر **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.