به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ حسین محمد رضایی روز پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج افزود : 60 درصد از هزینه و اعتبار این واحدهای مسکونی را کمیته امداد امام خمینی (ره) و بقیه را خیرین تامین کرده اند.
وی بیان کرد : سپاه کربلای مازندران هم تامین نیروی انسانی و مدیریت ساخت این واحدهای مسکونی را بر عهده داشته است.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با اعلام این که هر یک از این واحدهای مسکونی 45 متر مربع مساحت دارند ، هزینه ساخت آنها را 400 میلیون ریال اعلام کرد.
وی همچنین از افتتاح 313 پروژه محرومیت زدایی به عنوان دیگر برنامه هفته بسیج امسال در مازندران یاد کرد و گفت که این طرح ها شامل مرمت مساجد ، خانه عالم و مدارس در مناطق محروم استان است .
او افزود : در هفته بسیج امسال 45 طرح اقتصادی مقاومتی شامل استخر پرورش ماهی ، پرورش قارچ ، گلخانه و دامپروی به برکت هفته پرافتخار بسیج در مازندران افتتاح می شود .
جانشین فرمانده سپاه کربلا به اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان محروم مازندران به عنوان بخش دیگری از برنامه های هفته بسیج امسال در مازندران نام برد و ارزش ریالی هر دست جهیزیه را 60 میلیون ریال برآورد کرد .
رضایی گفت : هفته بسیج امسال هشت هزار برنامه در قالب 80 عنوان در پایگاه های بسیج و محلات مازندران برگزار می شود که شامل 234 یادواره شهدا ، 905 مسابقه ورزشی ، افتتاح 14 پایگاه مقاومت بسیج ، افتتاح 27 سالن ورزشی ، 83 مورد همایش علمی ، 472 همایش فرهنگی ، 565 همایش بصیرتی از جمله آن است .
وی از دیدار با یک هزار و 500 خانواده شهید به عنوان دیگر برنامه هفته بسیج در مازندران یاد کرد.
29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نام دارد.
** فراخوان کمک به زلزله زدگان
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران همچنین فاجعه زلزله کرمانشاه را دردی مشترک بر قلب ملت ایران توصیف و تاکید کرد که باید با همکاری دولت و ملت بر آن مرحم گذاشته شود .
وی از بازدید فرمانده سپاه کربلا از منطقه زلزله زده کرمانشاه در روزهای آینده خبر داد و گفت : در پایان این بازدید مازندران نیز به سهم خود مسئولیت بازسازی چندین منطقه را بر عهده می گیرد .
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت : خیرین و مردم کمک های نقدی خود را می توانند با شماره حساب 12340000001 بانک مهر و یا شماره کارت 606373700010072 به نام سپاه کربلای مازندران برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشه واریز کنند .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.