به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل برق لرستان در جلسه مذکور عنوان کرد: ارزیابی ها و ممیزی ها یی که در سازمان ها و دستگاهها صورت میگیرد اهداف مشخصی را دنبال می کند ولی آنچه اولویت اول و راهبرد کاری سازمان ها می باشد جلب رضایت حداکثری رضایت مندی مشترکین است.

مدیرعامل برق لرستان اظهار داشت: در صنعت برق که یک شرکت خدمات رسان است مقوله های فروانی مدنظر است تا بتوان به هدف متعالی افزایش رضایتمندی رسید.

مهندس خودنیا ابراز داشت: دولت، ذینفعان و آحاد جامعه نمایانگر این شاخص هستند و ما با کاهش خاموشی ها، کاهش تلفات، ارائه خدمات پس از فروش در زمینه های مختلف کاری از جمله تحویل انرژی پایدار و مطمئن، افزایش ضریب اطمینان شبکه ها، تعمیرات دوره ای، بازدید های میدانی از تأسیسات و دامنه فعالیت ها می توانیم حقانیت خدمات رسانی را به اثبات برسانیم.

وی ضمن ارزشمند شمردن ارزیابی ها بیان داشت: اینگونه برنامه ها ی مشخص ما را در مسیر شناخت نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت قرار میدهد و ما هیچگونه ادعایی نداریم که بدون ضعف هستیم و هیچ سازمانی نمی تواند این ادعا را داشته باشد ولی می توانیم با جدیت در کار و مضاعف نمودن توان نیرو های اجرایی بهترین ارائه را داشته باشیم.

مهندس خودنیا افزود: بهترین ارائه مقوله های مختلفی را می طلبد که صبر و پایداری، طراحی، اجرا، دلسوزی در کار، حضور قبل از موعد در خدمات رسانی، همدلی، همکاری در تمام واحدها مثل چند روح در یک کالبد و بسیاری از شاخص های اینچنینی می تواند ارائه را در حد عالی تکمیل نمایید.

مدیرعامل برق لرستان گفت:تیم منسجم شرکت توزیع برق لرستان از نظر عملکرد هیچگونه مشکلی ندارد و نقاط ضعف بسیار محدودی وجود دارد که رفع آنها فقط با همت و تلاش مجدانه میسر است تا بتوانیم در بین شرکت ها ی توزیع کشور رتبه برتر را بدست آوریم.

در ادامه مهندس اسفندیار دهقان معاونت بهره برداری به بیان اهداف راهبردی و استراتژیک حوزه های بهره برداری ازجمله دیسپاچینگ، ایمنی، بهره برداری، بازار برق و دیگر فعالیت های این حوزه پرداخت و ابراز داشت: ما تمامی شاخص های ارزیابی را مو به مو مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار داده ایم و پیشرفت های خوب و موثری در این مسیر حاصل گشته است.

معاونت بهره برداری گفت تا زمان ارزیابی چند جلسه دیگر برگزار و در هر جلسه مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار می گیرد و راهکارهای بهبود مشخص و امیدواریم بتوانیم در این آزمون سربلند و موفق بیرون آمده و به کسب رتبه های عالی و برتر در سطح کشور نائل آییم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 765531
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.