به گزارش خبرآنلاین لرستان،به نقل از همشهری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اعلام این مطلب گفت: این شرکت با بررسی و بازدید از وضعیت شبکه‌های برق شهرستان الشتر، برنامه‌ریزی‌های مطالعاتی و کارشناسانه برای تقویت و تحویل انرژی پایدار و مطمئن داشته است. شرکت به منظور جلوگیری از نوسانات و رفع ضعف ولتاژ در مناطقی از این شهرستان اقدام به تهیه و تدارک تجهیزات مورد نیاز شبکه‌ها کرد.
فریدون خودنیا افزود: پارامترهای فراوانی برای جلب حداکثری رضایت مشترکان در نظر گرفتیم که تامین برق پایدار و افزایش ضریب اطمینان شبکه‌ها و خدمات پس از فروش از جمله آنهاست.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما خدمت‌رسانی به همه اقشار جامعه است، اظهار کرد: اولویت اول ما در استان رفع محرومیت‌زدایی (در حوزه برق) در مناطق صعب‌العبور بود که سال گذشته با برق‌رسانی به 82 روستای محروم و بدون جاده دسترسی، این مهم با حمایت‌های استاندار و اداره کل راه و شهرسازی عملیاتی شد.
خودنیا عنوان کرد: برق زیرساختی حیاتی در روستاهاست و بقیه سازمان‌های خدمات‌رسان را برای ارائه خدمات بیشتر ترغیب می‌کند. شرکت توزیع برق همواره با قبول سخت‌ترین شرایط، گام اول توسعه را در این مناطق برداشته و اعتقاد داریم؛ خواستن توانستن است و در عمل هم آن را ثابت کرده‌ایم.
این مسئول تاکید کرد: با توجه به اقلیم جغرافیایی و صعب‌العبوربودن لرستان، تعمیر و نگهداری خطوط شبکه‌های برق کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای اجرایی کمترین خاموشی‌ها را در سطح منطقه داریم. طی 5 ماه گذشته تعداد 6 دستگاه سکسیونر قابل قطع زیربار برای افزایش سرعت عمل در مانورها و کاهش انرژی توزیع شده و همچنین کاهش خاموشی‌ها بر روی خطوط 20 کیلوولت نصب شد. برای خریداری این تعداد با عملیات نصب و رینگ کردن آنها مبلغ 120 میلیون تومان هزینه شده است.
مراد جان سپهوند مدیر شرکت برق الشتر هم با بیان اینکه به منظور کاهش خاموشی‌ها و متعادل کردن ولتاژ تحویلی به مشترکان در نقاط مختلف شهرها و روستاهای الشتر 15 دستگاه پست برق با ترانس کاهنده نصب شده است، اظهار کرد: این دستگاه‌ها جمعا به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری و نصب شد‌ه‌اند. برای افزایش اطمینان شبکه‌ها سه کیلومتر شبکه فشار متوسط با هزینه بالغ بر 120 میلیون تومان احداث شده که با اجرای این عملیات تعداد 200 خانوار از برقی مطمئن و پایدار برخوردار شدند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717520
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.