یوسف اینانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اقدام های پیشگیرانه در حوزه پدافند غیرعامل و افزایش میزان ضریب تاب آوری و استمرار خدمات رسانی به مراکز حساس، مهم و ضروری جامعه و مردم در مواقع وقوع هرگونه تهدید، رزمایش یاد شده از 24 تیرماه جاری به مدت پنج روز در حال اجرا است.
وی یادآور شد: ارزیابی تاب آوری مراکز مجهز به مولدهای اضطراری دستگاه در مواقع بروز تهدیدها، ارزیابی توانمندی مراکز در خصوص قطع طولانی برق، ارزیابی تیم های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در نحوه خدمات رسانی هنگام شرایط سخت و انجام خدمات مناسب مولدهای مستقر در مراکز از اهداف مهم برگزاری این رزمایش است.
اینانلو اضافه کرد: این رزمایش با همکاری استانداری، کارگروه تخصصی انرژی پدافند غیرعامل و 82 مرکز خدمات رسانی در استان قزوین در حال برگزاری است.
به گفته وی، جامعه هدف رزمایش تاب آوری قطع برق، مراکز حساس و مهم از نگاه فنی و کارشناسی و مشترکان صنعتی و عمومی به شمار می روند.
استان قزوین دارای 570 هزار و 759 مشترک برق است که 459 هزار و 290 مشترک آن خانگی، چهار هزار و 254 مشترک صنعتی، پنج هزار و 657 مشترک کشاورزی، 64 هزار و 59 مشترک تجاری و 37 هزار و 499 مشترک نیز در بخش عمومی قرار دارند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.