به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این نشست حجت الاسلام گراوند عضو نهاد رهبری دانشگاه عنوان کرد: اولین چیزی که مومن به آن نیاز دارد توفیق از جانب خداوند است. وی افزود: این جلسه در واقع توفیقی است که از جانب خداوند به ما اعطا شده و باید از آن نهایت استفاده را ببریم. حجت الاسلام گراوند همچنین ابراز داشت: قبول نصیحت از جانب افراد آگاه دیگر موردی است که مومن باید به آن توجه ویژه داشته باشد. وی گفت: امیدوارم همه ی ما از این مقوله نیز نهایت بهره برداری را داشته باشیم ضمن این که نفس درونی ما می تواند به امورات ما جهت بخشی خاصی بدهد. وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله بتوانیم مومن باشیم و در تصمیم هایمان همواره موارد عنوان شده مد نظر داشته باشیم.
درادامه دستور کار جلسه عنوان و موارد مد نظر اعضای شورا به ویژه در خصوص برگزاری اردوهای جهادی و زیارتی دانشجویان در فصل تابستان مطرح و مواردی به تصویب رسید. همچنین برگزاری برنامه های دهه کرامت و ارج نهادن به مقام و جایگاه بانوان و بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی، آسیب شناسی آن و ارائه گزارش عملکرد مرکز مشاوره معاونت دانشجویی فرهنگی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مواردی برای آن مصوب شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مرکز مشاوره معاونت دانشجویی فرهنگی بر تقویت تیم کارشناسی این مرکز تأکید کرد. دکتر ساکی عنوان کرد: تیم کارشناسی مرکز مشاوره همواره نقش مهمی در بهبود و اصلاح ارتباطات در دانشگاهها داشته است. وی اظهار داشت: برقراری ارتباط صحیح و سالم در محیط دانشگاه و به ویژه مابین دانشجویان می تواند بستر رشد فکری و علمی آنها را فراهم نماید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: ما باید تمام تلاشمان را داشته باشیم تا با بهره گیری از فرامین دین مبین اسلام در مورد ارتباطات صحیح و نقش آن در رشد جامعه تفکر دانشجویان را به سمت و سوی مثبتی پیش ببریم.
گفتنی است در پایان این نشست دستور کار جلسه ی چهارم توسط دکتر شیخیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه قرائت شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702490
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.