به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر محمد فتحی بیرانوند اعتبارات هزینه شده برای ساخت ترمینال برون استانی را بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان عنوان کرد و تشریح نمود: ترمینال برون استانی در چهار طبقه با زیر بنای مفید ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته شده است.


رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی و جهت دار بویژه از زبان برخی مسئولین ذی ربط که خود بایستی بیشترین دغدغه را به دلیل فقدان یک ترمینال برون استانی در خرم آباد داشته باشند، افزود: مجموعه مدیریت شهری بویژه شهردار محترم و اعضای شورای شهر متفق القول بر تکمیل و افتتاح این پروژه مهم تاکید داشته و یقینا جوسازی های رسانه ای که با محوریت افراد ذی نفوذ صورت می گیرد تمام تلاش خویش را به منظور تکرار سرنوشت مشابه این پروژه همانند پروژه ترمینال حافظی معروف می نمایند هیچ تاثیری در عزم مجموعه مدیریت شهری در افتتاح پروژه نخواهد داشت.


فتحی بیرانوند به بحث نوسازی ایستگاه های اتوبوس سطح شهر ورود پیدا کرد و تصریح نمود: ۲۵ سازه از ایستگاه های اتوبوس در طی این چند ماه نوسازی شده اند سازه های فرسوده و پوسیده ای که از قبل وجود داشت و در منزلت مردم نجیب خرم آباد نبود نوسازی و ایستگاه های جدید تعبیه شده است .


وی با اشاره به طرح هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل، اظهار داشت : در این راستا یکی از مشاورین ذیصلاح را به کارگیری کردیم و مشغول فعالیت است منتظریم فاز اول اجرایی شود و انشالله وارد فاز دوم شویم .


محمد فتحی بیرانوند گریزی به چگونگی ساماندهی سرویس های مدارس زد و تشریح کرد: برای ۶۰۰ سواری که عهده دار جا به جایی دانش آموزان هستند کارت سرویس صادر کرده در صورتی که حداکثر کارت صادره طی سالهای قبل ۴۰۰ کارت بوده است.


وی توصیه ای اکید به مدیران مدارس داشت : از فردا گشت های کنترلی را جلوی مدارس برقرار خواهیم کرد اگر به هر دلیلی به یک سواری و وسیله نقلیه مواجه شویم که کارت سرویس نداشته باشد علی رغم اینکه ممکن است دانش آموز هم سوار شده باشد با عرض پوزش از خانواده ها ماشین به پارکینگ هدایت می شود .


رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد از وسایطی که توسط مدارس به عنوان سرویس مدارس فعالیت می نمایند هنوز مبادرت به اخذ کارت سرویس ننموده اند که بایستی با هدایت مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارس جهت اخذ کارت سرویس به سازمان حمل و نقل هدایت گردند .


وی خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد تاکنون به دلیل نداشتن شرایط قانونی بویژه نداشتن گواهینامه معتبر و عدم ارایه پاسخ استعلام از مراجع قانونی از صدور کارت سرویس خودداری نموده است.


فتحی بیرانوند گفت: رانندگانی که هنوز اقدام به دریافت کارت سرویس نکرده اند با دور زدن قانون به صورت غیرقانونی مسئول فعالیت بوده که مسئولیت حقوقی مترتب بر آن در وهله اول متوجه به کارگیرندگان این وسایط در مدارس می باشد .


وی برای روشن تر شدن این مهم افزود: افرادی که بدون کارت سرویس اقدام به جابجایی دانش آموز می کنند ممکن است گواهی نامه معتبر نداشته باشند و اگر اتفاقی بیفتد بیمه از پرداخت خسارت سر باز می زند و این قضیه می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 755905
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.