به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: این همه پرسی محکوم است گرچه بعضی مردم عراق از این رفراندوم استقبال می کنند اما در بعضی کشورها امضای این گونه رفراندوم ها موجب پشیمانی شده است.
وی افزود: آمریکا، اسراییل و انگلیس نتوانستند با داعش کاری پیش ببرند لذا امروز می خواهند با یک دولت دروغین دیگر در آسیا کشورهای اسلامی را ناامن کنند.
امام جمعه پلدختر گفت: برخی از سران کفر در عراق دارند در جبهه استکبار حرکت می کنند و نمی دانند که آمریکا به دنبال اهداف خود است.
وی افزود: کردهای عراق بدانند آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای خاورمیانه به نفع خود است و اگر ارتش ترکیه و کشورهای دیگر وارد موصل و کرکوک شوند به این آسانی ها خارج نمی شوند.
حجت الاسلام سوری اظهار کرد: شنیده ها حاکی از آن است که برگزاری رفراندوم امری تشریفاتی و ظاهری است و آمریکا و اسراییل خود صندوق هایی را از قبل پر کرده اند.
وی با بیان اینکه مطرح شدن موضوع استقلال کردستان عراق نقشه جدید آمریکا و اسراییل است، گفت: مردم مسلمان عراق بدانند و حواسشان جمع باشد با وجود این مسایل در زمین دشمنان دین فعالیت نکنند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.