استاندار لرستان گفت: مدیر نباید ترسو باشد و باید قدرت و جسارت تصمیم‌گیری را داشته باشد چراکه شجاعت از الزامات خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در شورای اداری استان  به بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: باید احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم چراکه سرمایه فرار بوده و به جایی که بیشتر برای آن آرامش، تسهیلات و همکاری فراهم کند می رود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید در راستای ایجاد امنیت در فضای سرمایه‌گذاری با همدیگر همکاری و تعامل داشته باشند، اضافه کرد: سرمایه‌گذار می‌بایست زمانی‌که به استان وارد می‌شود تمامی مسئولان از او حمایت کنند و تا این مهم تحقق نیابد وضعیت موجود بهبود نمی‌یابد.

وی به محدودیت بودجه در کل کشور اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف امور اجرایی می‌شود و دستگاه‌ها باید به سمت جذب اعتبارات ملی از محل اعتبارات تمرکز در وزارتخانه ها اقدام کنند.

خادمی خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها موظفند سهم استان را از محل ردیف‌های عمومی بگیرند و در پایان سال نیز یکی از معیارهای ارزیابی مدیران بودجه‌ای است که توانسته‌اند از مرکز جذب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.