به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی با بیان اینکه از دید شهید مطهری، امام حسین برای سه مسئله قیام کردند، اظهار داشت: به عنوان اولین مورد موضوع بیعت و عدم بیعت با یزید مطرح است که به نوعی آن حضرت باید از بیعت با وی امتناع کند و در این مورد به عنوان مدافع عمل کرده است چراکه مورد تهاجم قرار گرفته بود.

 

خادمی گفت:علت بعدی مردم از امام دعوت کرده بودند و حجت بر آن حضرت تمام شده بود و ایشان متعاون بوده و با مردم برای ایجاد حکومت همکاری می‌کند.

 

استاندار لرستان افزود:از نگاه شهید مطهری مهمترین علت که از زبان خود امام نبز نقل شده است احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر فراموش شده رد آن دوران بود.

 

وی ادامه داد: با استناد به این علت امام حسین فردی فعال، انقلابی و مهاجم است.

 

خادمی به بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: باید احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم چراکه سرمایه فرار بوده و به جایی که بیشتر برای آن آرامش، تسهیلات و همکاری فراهم کند میرود.

 

استاندار لرستان  با تاکید بر اینکه مدیران باید در راستای ایجاد امنیت در فضای سرمایه‌گذاری با همدیگر همکاری و تعامل داشته باشند، گفت: سرمایه‌گذار می‌بایست زمانی‌که به استان وارد می‌شود تمامی مسئولین از او حمایت کنند و تا این مهم تحقق نیابد وضعیت موجود بهبود نمی‌یابد.

 

وی به محدودیت بودجه در کل کشور اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف امور اجرایی می‌شود و دستگاه‌ها باید به سمت جذب اعتبارات ملی از محل اعتبارات تمرکز در وزارتخانه ها اقدام نمایند.

 

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها موظفند سهم استان را از محل ردیف‌های عمومی بگیرند و در پایان سال نیز یکی از معیارهای ارزیابی مدیران بودجه‌ای است که توانسته‌اند از مرکز جذب نمایند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 753435
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.