به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این جلسه کورانی فر فرماندار بروجرد ضمن خوشامدگویی بیان داشت: بایستی اذعان کنم، در دو سه سال اخیر مجموعه اداره کل امور مالیاتی استان همواره، همراه و یاور توسعه استان بوده است.

وی در ادامه افزود: ساخت بزرگراه ها، کارخانه ها، بهداشت و سلامت و دیگر کارهای عمرانی و توسعه ای نیازمند همراهی مردم و پول مالیات است.

در این دیدار همچنین محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان گفت:سیاست سازمان امور مالیاتی همواره تعامل با تولیدکنندگان و جوامع مختلف صنفی (اتاق اصناف، پزشکان، پیمانکاران، داروسازان و...) بوده و یکی از اهداف اصلی ما همراهی با تولیدکنندگان و حمایت از طرح های اشتغالزا در سراسر استان است.

وی ادامه داد: در راه خدمت به مردم فهیم و با فرهنگ بروجرد با ساخت و تجهیز ساختمان امور مالیاتی این شهرستان به مساحت 2500 متر مربع، از محل جذب اعتبارات ملی، بدنبال رفاه مودیان گرامی بوده اییم.

محمدی اظهار داشت:با رایزنی های صورت گرفته و با عنایات ویژه رییس سازمان امور مالیاتی کشور، شاهد تقسیط مالیات بخش اصناف و واحدهای تولیدی و همچنین بخشودگی جرائم مالیاتی صنعت و معدن استان در جهت اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی بوده اییم.لازم بذکر است در پایان این جلسه حسین پیرهادی معاون مدیرکل و ریاست اداره امور مالیاتی شهرستان بروجرد گزارشی از عملکرد کارکنان آن اداره را ارائه نمود.

 

 46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 742459
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.