مدیرشعب بانک توسعه تعاون اردبیل گفت: در 5 ماهه امسال 374 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم که به نسبت سال گذشته 30 درصد رشد نشان می‌دهد .
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مسعود کردستانی در گرامیداشت هفته تعاون در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور گفت: تعاونی‌ها بهترین گزینه برای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هستند. 

وی گفت: در تعاونی‌ها ظرفیتی وجود دارد که کارجو را تبدیل به کارآفرین می‌کند و این تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال نقشی جدی ایفا می‌کنند.  مدیرشعب بانک توسعه تعاون اردبیل جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و جویای کار را دعوت به تشکیل تعاونی‌ها کرد و گفت: با سرمایه اندک مالی و توانمندی فکر خود این جوانان می‌توانند در تشکیل تعاونی‌ها و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید گام‌های موثری را بردارند.   کردستانی عنوان کرد: ما در همه بخش‌ها اعم از بخش صنعت، معدن، بازرگانی، خدمات و کشاورزی از تعاونی‌های فعال و یا در حال شکل گیری حمایت می‌کنیم و امسال رویکرد بانک توسعه تعاون حمایت جدی از ایجاد اشتغال و تولید فراوان است. 
مدیرشعب بانک توسعه تعاون اردبیل به اهداف بانک توسعه تعاون در ارتقای جایگاه بخش تعاون اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته تعاون از 13 شهریور ماه تا آخر مهر ماه بدهکارانی که بانک تعاون بدهی دارند می‌توانند با تسویه حساب از 6 درصد بخشودگی برخوردار شوند.
کردستانی به پرداخت تسهیلات 480 میلیارد ریالی این بانک در سال گذشته به متقاضیان اشاره کرد و گفت: در 5 ماهه امسال نیز 374 میلیارد ریال تسهیلات با یک جهش 30 درصدی به متقاضیان پرداخت شده است. 
وی یادآور شد: 13 درصد پرداخت تسهیلات در بخش بازرگانی، 20 در بخش خدمات، 20 درصد در بخش صنعت و معدن، 44 درصددر بخش کشاورزی و 3 درصد در بخش املاک و ساختمان بوده است. 
مدیرشعب بانک توسعه تعاون اردبیل به اجرای طرح پیوند و پرداخت تسهیلات به زوجین اشاره کرد و گفت: ما نیز در کنار 10 بانک دیگر در پرداخت تسهیلات ازدواج به شکل ضربتی فعالیت داشتیم به طوری که به 438 زوج تهسیلات ازدواج پرداخت کردیم. 
وی ادامه داد: بانک تعاون آمادگی دارد در ارائه خدمات الکترونیکی بانک به عنوان یک بانک پیش‌رو عمل کرده و با اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی قرارداد ببند تا سریع‌ترین و بهترین خدمات بانکی را ارائه کند. 
مدیرشعب بانک توسعه تعاون اردبیل برنامه بانک توسعه تعاون را افزایش قدرت تسهیلات‌دهی به متقاضیان و صاحبان واحدهای تعاونی اعلام کرد و گفت: ما آمادگی داریم سپرده‌های جذب شده را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم که در این زمینه 100 درصد سپرده جذب شده نیز در این حوزه و در قالب تسهیلات پرداخت شده است.   کردستانی حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونگران باتجربه را یادآور شد و گفت: در بحث آموزش و توانمندسازی پرنسل نیز ورود مناسبی داشتیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.