مدیرعامل و رئیس هیات مدیره تشکل اقتصادی لپکو لرستان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در این جشنواره 100 تعاونی برتر در کشور انتخاب و از بین این تعاونی ها، هفت تعاونی به عنوان شاخص معرفی شدند که تشکل تعاونی لپکو لرستان نیز جزو این تعاونی ها بود.
علی کردی با بیان اینکه هفت تعاونی برتر صادراتی کشور هر کدام بیش از یک میلیون دلار صادرات داشته اند، افزود: تشکل تعاونی لپکو لرستان در سال 95، 11 میلیون دلار کالا به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه، عراق و افغانستان صادرات داشته و به عنوان یک هلدینگ عمل کرده است.
وی اظهار کرد: تشکل تعاونی لپکو علاوه بر صادرات اعضای تعاونی زمینه فرآیند صادرات را فراهم کرده و با شناسایی بازار هدف و تبلیغات در راستای توسعه صادرات گام بر داشته است.
کردی افزود: کالاهای صادر شده از سوی تشکل تعاونی لپکو لرستان شامل پودر کربنات کلسیم، آهک هیدراته فسفاته، پروفیل upvc درب و پنجره، صنایع دستی، صنایع غذایی و کشاورزی، سرامیک، انواع کاشی و سنگ، لوله و اتصالات می باشند.
وی که مجری و موسس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شماره یک بروجرد نیز هست، اظهار کرد: این مرکز عنوان برتر کشوری در نخستین نمایشگاه سراسری توانمندی و دستاوردهای مراکز آموزش علمی کاربردی کشور را در مردادماه 1396 کسب کند.
شهرستان بروجرد با برخودرار بودن از 400 واحد صنعتی نقش مهمی در تولید انواع کالاها در سطح کشور داشته که از جمله این واحدها نساجی و کارخانه اکسیر می باشند.
6052/3022
خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.