شاپوررضا کاظمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تولیدات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان خرمدره، افزود: این جشنواره با عنوان ترش و شیرین در منطقه داسداران و جاده نمونه گردشگری سوکهریز برگزار می شود.
وی با اشاره به برنامه های جذاب افتتاح این جشنواره مانند بخش موسیقی و ارائه مقاله ابراز کرد: علاقه مندان می توانند ساعت 17 روز پنجشنبه 16 شهریور با حضور در منطقه داسداران از برنامه های افتتاحیه این جشنواره بهره مند شوند.
معاون فرماندار خرمدره تاکید کرد: محصولات کشاورزی و صنایع دستی تولیدی شهرستان برای عرضه در 40 غرفه به نمایش درمی آید.
وی یادآور شد: بخشی از این جشنواره به معرفی تعدادی از محصولات کشاورزی و صنایع دستی شهرستان به عنوان سوغات اصلی این منطقه که به ثبت ملی خواهد رسید اختصاص دارد.
کاظمی در ادامه به برگزاری نمایش، بازسازی واقعه غدیر اشاره و تصریح کرد: این برنامه برای اولین بار در خرمدره توسط سپاه ناحیه و همکاری ادارات شهرستان و ستاد غدیر برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: در این برنامه که به مدت 2 روز به مناسبت عید غدیر خم در مجاورت مصلای شهر خرمدره به اجرا در می آید 20 بازیگر اصلی و حدود 80 هنرور، واقعه غدیر را از آخرین حج پیامبر تا لحظه واقعه غدیر بازسازی خواهند کرد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.