به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خبر داد: تاکنون ۱۹٨واحد با ۴۶۱ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های استان معرفی شدند.

مهرداد غضنفری افزود: منابع بانک‌ها سرمایه مردم است که باید جایی هزینه شوند که منجر به افزایش تولید و اشتغال شود.

وی اظهار داشت: بدهی‌های انباشته و وصول‌ نشده متعلق به مردم است که باید به بانک‌ها برگردانده شود.

غضنفری در ادامه افزود: امروز لرستان در حال توسعه است و کارهای زیرساختی زیاد و خوبی توسط مدیریت ارشد استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: با مشارکت بانک‌ها، نهادها و مردم، وضعیت استان لرستان در دولت تدبیر و امید فاصله زیادی با دولت‌های قبلی گرفته و چنانچه نخبگان و صاحبنظران نقدی دارند باید منصفانه و قابل قبول باشد.

غضنفری در ادامه با اشاره مباحث عنوان شده در مورد آمار بیکاری استان در فضای مجازی عنوان کرد: در بحث نرخ بیکاری در استان مرجع اصلی مرکز آمار ایران وسرشماری نفوس و مسکن است؛ در حال حاضر این نرخ ۱۳ درصد است.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: لرستان جزو استان‌هایی است که در دولت جدید علاوه بر کاهش نرخ بیکاری، بهبود هشت پله ای بیکاری داشته است.

وی افزود: آماری که مرکز آمار ایران ارائه داده است کل کشور پذیرفته‌اند و ما نیز خروجی مراکز رسمی را میپذیریم چون مراجع رسمی، میدانی و با خود اظهاری مردم نتایج نفوس آمار را استخراج و اعلام کرده اند.

غضنفری یادآور شد: با نظر توسعه‌ای که در استان وجود دارد بالغ بر ۶۰ درصد واحدهای تولیدی استان در قالب ستاد تسهیل و رونق تولید که مشکلاتشان مطرح شده است با مصوبات این ستاد حل شده و یکی از کارهایی که در این ستاد انجام شده تصویب تسهیلات رونق تولید بوده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 738052
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.