به گزارش خبرآنلاین لرستان، موضوع این نشست ارایه گزارش دستاوردهای شورای مبارزه با مواد مخدر  طی سه سال گذشته و نیز تجلیل از غلامرضا آقامیرزایی دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر بود.


استاندار لرستان در این مراسم گفت: آنچه مشخص است در استان لرستان در طول سه چهار سال اخیر ؛ عزم جمعی خوبی برای مبارزه و پیشگیری در حوزه اعتیاد و مواد مخدر وجود داشته و دبیر این شورا توانست مردم را به این مسیر هدایت کرده و برای کار خود وقت گذاشته است.


هوشنگ بازوند ضمن تقدیر از زحمات آقامیرزایی در دوره مدیریت وی گفت: آقامیرزایی در زمره مدیران پیگیر، جسور و پرتلاش استان قرار دارد.


بازوند افزود: تغییرات خوب و مطلوبی در مدت سه سال گذشته شاهد بودیم که امیدواریم با حضور دبیر جدید با حمایت های همیشگی شخص سردار مویدی شاهد شتاب هر چه بیشتر خدمات این عرصه در استان باشیم.


وی ادامه داد: بیرانوند نیز به عنوان یک‌ مدیر وزارت کشوری پرانرژی می تواند فرصت خوبی برای اجرای ماموریت ها فراهم کند.


گفتنی ست: آقامیرزایی پس از 31ماه خدمت در این ستاد، جای خود را به مجتبی بیرانوند داد و مجتبی بیرانوند نیروی وزارت کشور بوده و بخشداری مرکزی خرم آباد نیز از دیگر سوابق اوست.


در این مراسم آقا میرزایی به تشریح عملکرد خویش در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت و با آرزوی موفقیت برای دبیر جدید،راهکارها و پیشنهاداتی نیز در این حوزه ارائه داد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 734707
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.