به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مواردی همچون مروری کلی بر سیستمهای مدیریت کیفیت و معرفی کلیات استانداردهای مربوط به آن، اصول و ابزارهای مدیریت یکپارچه، موانع استقرار مدیریت کیفیت، مفاهیم و کلیات بازرسی و کنترل کیفیت، هزینه های بازرسی وظایف مدیریت کیفیت، آشنایی با سیکل کنترل، آشنایی با مدیریت کیفیت جامع TQM، آشنایی با 5s مطرح شد.
وی افزود: کنترل کیفیت واحدی است که در زمینه ی اداره ی استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان وهمه ی موادی که توسط سازمان مصرف و تولید می شوند مسئول است و بازرسی یک قسمت مهم از این جریان است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: کنترل کیفیت علاوه بر دسترس پذیر کردن کیفیت، بهره وری فعالیت واحدهای صنعتی را نیز افزایش می دهد.
رازانی اضافه کرد: با برگزاری این دوره آموزشی کارکنان واحدهای صنعتی با انواع عوامل موثر در کیفیت و وسعت حوزه ی بررسی، کنترل کیفیت آماری، تضمین کیفیت و کنترل کیفیت فراگیر آشنا شدند.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 18 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 724869
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.