به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر در مصلی این شهر افزود: دولتمردان فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند.
وی اظهار کرد: مسئولان نسبت به سند چشم انداز 20 ساله که نقشه راه است عنایت ویژه داشته باشند چراکه این سند شعار نیست و باید بر اساس آن ایران قدرت اول منطقه شود.
امام جمعه پلدختر با تاکید بر لزوم توجه دولت به سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: وابستگی به نفت یکی از مشکلات اقتصادی کشور است که دولت باید آن را به حداقل برساند.
وی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به درون و اینکه مردم وارد عرصه اقتصادی شوند.
وی افزود: دولت باید در این رابطه تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد تا به عنوان مولدان اقتصادی چرخ اقتصاد را به حرکت درآورند.
حجت الاسلام سوری اظهار کرد: این تسهیلات لازم است در اختیار نیازمندان به کار و جوانان جویای کار قرار گیرند نه افراد که نیازی به آن ندارند.
وی به فرارسیدن نهم ذی الحجه و روز نیایش و دعای عرفه اشاره کرد و افزود: روز عرفه روز عبادت ، نیایش، بارش رحمت الهی، مغفرت و ارتباط درست عارفانه با خداوند متعال است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.