به گزارش خبرآنلاین  لرستان , فرید بهرامی در حاشیه دومین روز از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور و در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی شهرستان خرم آباد افزود : در اولین روز از برگزاری مسابقات قهرمانان 4وزن اول کشتی آزاد و 4وزن دوم کشتی فرنگی مشخص شدند و در دومین روز کشتی گیران 4وزن دوم کشتی آزاد و 4وزن اول کشتی فرنگی به رقابت خواهند پرداخت .
بهرامی چهار وزن اول کشتی فرنگی را در اوزان 46، 50، 54و 58کیلوگرم عنوان کرد و گفت : آزاد کاران هم در اوزان 63، 69، 76 و 85 کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت . وی در ادامه تصریح کرد : پس از مشخص شدن فینالیست ها و رقابت آنها تکلیف مدال آوران هر وزن مشخص و اعلام خواهد شد .
وی در پایان سخنان خود از حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، محمود خدابخشی ناظر کل مسابقات ، وحیدیان مسئول انجمن کشتی آموزشگاههای کشور ؛ امامی سرپرست هیات داوران کشور ، کمیته استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و مدیران دستگاههای اجرایی تقدیر کرد و گفت : با حمایت و مساعدت دستگاههای اجرایی استان لرستان میزبانی خوبی را در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشت .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 715221
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.