به گزارش خبرآنلاین لرستان،خدانظر دریکوند در نخستین گردهمایی ستاد استانی این مسابقات که عصر امروز به منظور معرفی مسئولین کمیته های مختلف مسابقات و توجیه شرح وظایف اعضاء برگزار شد ؛ با اعلام این خبر افزود : مهمترین پیام این میزبانی معرفی استعدادهای ورزشی استان و قابلیت های منابع انسانی و ظرفیت های بالقوه استان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی است . وی تبادل و اشاعه فرهنگی را از دیگر ثمرات این میزبانی عنوان کرد و گفت : باید فرهنگ اصیل و ریشه دار لرستان را به ورزشکاران سایر استانها هنرمندانه معرفی کرد و از آنها به عنوان سفیران فرهنگی لرستان بهره برد . دریکوند بر این نکته تاکید کرد که تلاش مجریان این مسابقات باید معطوف بر این حقیقت شود که آگاهانه مفاهیمی را به شرکت کنندگان انتقال دهند و در مدت برگزاری این مسابقات تمام نگاهها را معطوف به استان لرستان ، توانمندی ها و قابلیت های آن نماییم .

وی بر نهادینه شدن تفکر کار سیستمی و مجموعه ای تاکید کرد و افزود : باید تلاش کمیته های مختلف علاوه بر انجام دقیق شرح وظایف تخصصی خود ، هماهنگی و تعامل گروهی برای رسیدن به اهداف مشترک باشد .

دریکوند در ادامه تصریح کرد : نظم و انضباط کاری مهمترین مولفه ای است که باید در تمام ارکان مسابقات رعایت شود . وی نظارت و ارزیابی دقیق از کار کمیته ها را لازم و ضروری برشمرد و افزود : باید رقابت سالم و سازنده ای بین کمیته های مختلف برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران و انجام دقیق مسئولیت ها ایجاد شود .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم بر آمادگی استان برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی تاکید کرد و گفت : تمام مولفه هایی که برای برگزاری مطلوب مسابقات نیاز هست در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش در لرستان بهره گرفت . فرید بهرامی به تمهیدات صورت گرفته اشاره کرد و افزود : ابلاغ روسای کمیته های مختلف مسابقات ، مکان برگزاری مسابقات ، خوابگاه وبسیاری از اقدامات مقدماتی انجام شده و انتظار می رود تا همچون میزبانی مسابقات گذشته ،لرستان در این رهاورد ورزشی سربلند بیرون آید .

 

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698196
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.