به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسئول انجمن کشتی آموزشگاههای کشور به وقفه 7ساله مسابقات کشتی دانش آموزی اشاره کرد و گفت : با پیگیری های مستمر از امسال مسابقات کشتی دانش آموزی هم به مسابقات ورزشی دانش آموزی با محوریت کانون قهرمان افزوده شده و کشتی گیران کانون های ورزشی به نمایندگی از استان های کشور در این رقابت ها شرکت می کنند.

علی رضا وحیدیان در ادامه به پذیرش 25استان در سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی استان لرستان اشاره کرد و گفت : تا غروب امروز چهارشنبه 11مرداد ماه در رشته آزاد 91کشتی گیر از 25استان و در رشته فرنگی هم 77کشتی گیر از 21استان کشور پذیرش شده اند .

وی بر این نکته تاکید کرد که به لحاظ ظرفیت بالای آموزش و پرورش تمام داوران از بین نیروهای مجرب و دارای کارت داوری بین المللی و ملی فرهنگی استفاده شده اند .

وحیدیان به انتخاب یک نفر از مربیان تیم های استان ها به عنوان نماینده کمیته انضباطی مسابقات اشاره کرد و افزود : تمام مراحل قرعه کشی و جدول مسابقات به صورت سیستمی طبق سیستم مورد تایید اتحادیه جهانی کشتی انجام می شود . وی در پایان به شروع رسمی مسابقات کشتی از ساعت 9صبح روز پنجشنبه 12مرداد ماه اشاره کرد و گفت : مراسم افتتاحیه هم در ساعت 16همین روز با حضور مهمانان وزارتی و مدیران ارشد استان برگزار خواهد شد

فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم به اهمیت این مسابقات اشاره کرد و گفت : تمام شرکت کنندگان اعم از کشتی گیرو سرپرست و مربی باید تلاش کنند تا این مسابقات در سالهای آینده هم برگزار شود . وی انجام این کار را به منوط به برگزاری این دور از مسابقات عنوان کرد و گفت : باید از شرایط و حواشی طبیعی این مسابقات به عنوان فرصتی برای تداوم آن استفاده کنیم .

بهرامی هدف نهایی مسابقات را پرورش روحیه پهلوانی و تقویت اخلاق و منش اسلامی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود : نباید در این مسابقات کسب عناوین قهرمانی اهداف کلی و نهایی را تحت الشعاع قرار دهد .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715081
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.