به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان مازندران که با عنوان جام یادبود مرحوم ' صادق بابایی' از کشتی گیران صاحب نام آملی دهه 60 جمعه شب در سالن ورزشی جهان پهلوان قاسم رضایی آمل برگزار شد، در کشتی آزاد تیم بابل با کسب 117 امتیاز به مقام نخست دست یافت و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.
همچنین تیم قائمشهر با 78 و آمل با کسب 70 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
درمسابقات کشتی آزاد حدود 145 کشتی گیر به روی تشک رفتند.
در رشته فرنگی که 75 کشتی گیر با هم رقابت کردند، تیم نوشهر با کسب 120 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد وتیم های آمل با 74 و بابل با 63 امتیاز در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.
مسابقات کشتی آزاد وفرنگی پیشکسوتان مازندران در رده های سنی 35 تا 40 سال، 40 تا 45 سال، 45 تا 50 سال، 50 تا 55 سال و55 تا 60 سال و در 5 وزن برگزار شد.
درپایان این مسابقات ' سعید صیادمنش' از تیم آمل به عنوان تاثیرگذارترین کشتی گیرمسابقات و ' سهیل حداد ' پیشکسوت کشتی از آمل و دارنده نشان قهرمانی جهان از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تجلیل شدند.
'حسین ثابتکار' سرپرست تیم های ملی پیشکسوتان به همراه مسئولان هیات کشتی مازندران و اداره ورزش وجوانان مازندران، جواز تیم های برتر را اهداء کردند.
به گفته ' پرویز فرزان' نایب رییس هیات کشتی شهرستان آمل، از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات، نفرات برتر هر وزن و رده سنی این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور اعزام خواهند شد.
مسابقات کشتی آزاد وفرنگی پیشکسوتان کشور دهه نخست مرداد ماه در تهران برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.