به گزارش روز یکشنبه ایرنا در مسابقات چند جانبه کشتی آزاد نوجوانان یادواره زنده یاد جهان پهلوان تختی که به میزبانی شهرستان شهریار برگزار شد تیم کشتی آزاد نوجوانان بروجرد با کسب چهار مقام اولی، سه مقام دومی و 2 مقام سومی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
****
همچنین تیم کونگ فو توآ بروجرد در مبارزات آزاد (بازمایانا)استان لرستان انتخابی مسابقات کشوری که در خرم آباد برگزار گردید به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
نفرات برتر تیم بروجرد در این مسابقات بشرح ذیل می باشند:
مقام اول: رضا طاهر پور-محمد ممیوند، مقام دوم: رضا یاراحمدی-حسام محمدی-محمد رضا کرمی.
****
به گزارش ایرنا بروجرد میزبان مسابقات بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی استان لرستان در تاریخ 21 و 22 بهمن ماه با حضور قهرمان جهان و سرمربی تیم ملی حسن رهنمائیان در سالن ورزشی طالقانی خواهد بود.
****
گفتنی است دوازدهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان قهرمانی کشور در ساری برگزار شد که در این دوره از مسابقات محمود نامداری ورزشکار بروجردی در رده سنی 40+ به مقام سوم دست یافت.
اسفندیار سوار دیگر ورزشکار بروجردی در رده سنی 50+ نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
در مسابقات دو نفره نیز تیم دو نفره لرستان متشکل از محمود نامداری و اسفندیار سوار به مقام دوم دست یافتند.
****
با تصمیم فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران رقابت های گروه الف کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در مورخه 6 لغایت هشتم بهمن ماه 95 بمدت سه روز به میزبانی بروجرد در مجموعه ورزشی ولایت این شهرستان برگزار خواهد شد.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.