به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام حمید رضا حنان ، مدیر کل ، در این مراسم خوشنویسی را برآمده از خوش فکری عنوان کرد و گفت : با توجه به ظرفیت های بالای هنرمندان خوشنویس استان ، رایزنی های بسیاری جهت میزبانی این جشنواره با بنیاد بین المللی امام رضا (ع) صورت گرفت که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده ی جشنواره در پنج بخش نستعلیق ، شکسته نستعلیق ، ثلث ، نسخ و تحریری هستیم .

وی با اشاره به اینکه هنر بهترین ابزار برای تبلیغ آموزه های دینی و افکار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است ، افزود : استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی افکار و سیره ی اهل بیت (ع) و به خصوص امام رضا (ع) می تواند موجب بسط ، گسترش و قوام آن در سطح جامعه شده و از پذیرش و ماندگاری بیشتری برخوردار کند .

معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این مراسم ، خوشنویسی را یک هنر والای ایرانی اسلامی خواند و گفت : برگزاری اینگونه رویداد های بزرگ هنری در استان می تواند معرف ظرفیت های بسیار بالای هنرمندان لرستانی در رشته های مختلف هنری باشد .

لازم به ذکر است : نمایشگاه پانزدهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی مشتمل بر ١٢١ اثر از هنرمندان خوشنویس سراسر کشور و استان ، تا بیستم مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد ، در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان به هنر خوشنویسی خواهد بود .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715082
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.