به گزارش ایرنا، آیت الله سید محد سعیدی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت، اظهار داشت: همه با عمل به وظایف، درس آموزی از مکتب اهل بیت(ع) را در جامعه به نمایش بگذارند.
وی افزود: برگزاری مراسم معنوی دهه کرامت هر سال رو به گسترش است و این امر نشانگر محبت امت اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
امام جمعه موقت قم با اشاره به این که سفرنامه امام رضا(ع) باید تنظیم شود گفت: پیام امام هشتم(ع) از زمان خروج از مدینه تا لحظه شهادت باید جمع آوری و تدوین شود.
وی ادامه داد: محتوای زندگانی ثامن الحجج(ع) سراسر معنوی و اسلامی است، از این رو باید از روش زندگانی این امام معصوم، سبک زندگی اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را استخراج و در جامعه ترویج کرد تا مردم از آن الگو برداری کنند.
سعیدی به بخش هایی از زندگانی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این امام معصوم تحت فشار شدید حاکمان زمان خویش به تقویت دین اسلام پرداخت و همه ابعاد زندگانی ایشان از جمله رفتار، کردار و عبادت این امام بزرگوار، الگویی برای همه مردم است.
دهه کرامت از سوم مردادماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا 13 مردادماه سالروز میلاد حضرت رضا(ع) ادامه دارد.
اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(س) دیدار کردند و به تشریح برنامه های این دهه پرداختند، همچنین با آیات سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، سید هاشم حسینی بوشهری عضو خبرگان رهبری و علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت و گو کردند.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.