به گزارش خبرآنلاین لرستان،خدانظر دریکوند افزود : ما موظفیم از آبروی دستگاه تعلیم و تربیت دفاع کنیم زیرا اگر مردم به آموزش و پرورش بی اعتماد شوند آسیب آن متوجه جامعه خواهد شد . وی در ادامه خاطر نشان کرد : باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که افراد مقید ، سختکوش و قانونمند احساس امنیت کنند و افراد متخلف هم احساس ناامنی کنند و بدانند که چشمان تیزبینی مراقب اعمال و رفتار آنهاست و به دقت آنها را رصد می کند . وی در ادامه پیشگیری را بهتر از درمان ذکر کرد و گفت : نباید منتظر بمانیم تا تخلف یا جعلی صورت بگیرد تا ما ورود کرده و با آن برخورد کنیم .

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش لرستان هم از برگزاری جلسات متعدد پیشگیری از جعل اسنادو مدارک تحصیلی خبر دادو گفت : کارشناسان ستادی اداره کل به صورت مستمر و فنی مدارک مدارس مناطق و شهرستانها به ویژه مدارس آموزش از راه دور و غیر دولتی را بررسی می کنند تا از سلامت کار آنها مطمئن شوند . محمد حسین احمدی جعل اسناد را امری انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود : افراد متخلفی هستند که به منظور زیاده طلبی و کسب درآمدهای نامشروع به فکر تخلف و جعل اسناد هستند و با دور زدن قوانین و یا سوء استفاده از قانون تلاش می کند تا اسنادو مدارک تحصیلی را جعل کنند . وی تاکید کرد : به منظور پیشگیری از وقوع جعل اسنادو مدارک لازم است تا کنترل دقیقی بر مدارس صورت گیرد و از فعالیت مدارسی که کد آنها به هر دلیلی متوقف شده ، جلوگیری شود .

احمدی در پایان بر این نکته تاکید کرد که جعل اسنادو مدارک در یک حوزه خاص متمرکز نیست گرچه برخی مراکز مانند مدارس غیر دولتی و مدارس آموزش از راه دوربیشتر مورد توجه جاعلان و متخلفان قرار دارد . وی در پایان سخنان خود تصریح کرد : باید بر اجرای قوانین پافشاری کرد و زمینه های نفوذ افراد جاعل و متخلف را از بین برد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705248
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.