به گزارش ایرنا، ایرج بیت اللهی شنبه در آئین تجلیل از آثار برگزاری فرهنگیان و هنرمندان استان در جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی توصیفی افزود: آثار رسیده به استان شامل 65 فیلم توسط معلمان، 18 فیلم دانشجو معلمان و 6 فیلم از سوی هنرمندان بود که 2 فیلم هم به جشنواره کشوری راه یافت.
وی بیان داشت: هنر بهترین ابزار برای انتقال دانش و فرهنگ است و هنرمندان فرهنگی گنجینه ی ارزشمندی هستند که با استفاده از هنر خود می تواند اهداف نظام تعلیم و تربیت را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: این جشنواره که برای بهبود کیفی ارزشیابی طراحی شده است، تلاش کرد به عمق و کیفیت یادگیری همه‌ جانبه دانش ‌آموزان که از اهداف مهم ارزشابی توصیفی است بپردازد که آثار ارائه شده در ارتقاء نظام بهبود و توسعه مهارت‌ها و همچنین دانش‌ها و نگرش‌های موثر است.
بیت اللهی گفت: برای آشنایی بیشتر و تغییر نگرش جامعه به ارزشیابی توصیفی و ایجاد زمینه یادگیری در دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی جدی هستیم که آموزش و پرورش هرمزگان در نیل به این هدف، از همه ابزارها از جمله زبان تاثیرگذار هنر وخلاقیت هنرمندان بهره برده است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی توصیفی که به همت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان در 12 بخش طراحی شد، علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند، بستر حضور فیلم سازان استان را هم مهیا کرد که شاهد استقبال خوبی از جشنواره و کیفیت آثار بودیم.
این مسئول با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه ارتباط با هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبان ایده های برتر، خاطرنشان کرد: هر اندیشه ای که در قالب هنر بگنجد ماندگاراست و هنرمندان سرمایه های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.