به گزارش خبرنگار ایرنا، دانش هاشمی پور سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت : نام نویسی در کلاسهای اوقات فراغت دانش آموزان در استان از اول تیر آغاز می‌شود و این کلاس‌ها تا نیمه مرداد ادامه دارد.
وی ادامه داد: امسال 285 پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در هرمزگان در نظر گرفته شده که این تعداد در مقایسه با کلاسهای اوقات فراغت در تابستان سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.
وی افزود: امسال کلاسهای اوقات فراغت در 50 رشته در بخشهای قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی در مدارس و کانونهای فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: روند آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان با تعطیل شدن مدارس، متوقف نمی شود و بر همین اساس برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی کرده ایم.
هاشمی پور تصریح کرد: می کوشیم کلاس های پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت را با حداقل هزینه برای دانش آموزان هرمزگانی برگزار کنیم.
وی حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برای شرکت در کلاس های تابستانی در هرمزگان را ضروری دانست و افزود: باید دقت کنیم تا این دانش آموزان تحت پوشش برنامه ها ی پایگاه های تابستانی استان قرار گیرند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.