سید بهاءالدین ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موازی کاری و فعالیت دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در امر مهم غنی سازی اوقات فراغت از دیگر عوامل مؤثر در بروز چنین مشکلی است.
وی افزود که کاهش موازی کاری در زمینه غنی سازی اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه سبب اجرای بهتر برنامه ها نیز می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نبود متولی خاص از مهمترین مشکلات پیش روی برگزاری دوره ها و کلاس های غنی سازی اوقات فراغت به شمار می رود که تنها مختص این استان نبوده و در دیگر نقاط کشور نیز ملموس و مشهود است.
وی عنوان کرد که غنی سازی اوقات فراغت یک بحث تخصصی بوده و بازدهی و اثربخشی مطلوب آن نیز مستلزم استفاده از برنامه های دقیق، اصولی و بکارگیری مربیان و مدرسان باتجربه است.
ملک حسینی ابراز داشت: سال جاری طرح غنی سازی اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد پس از ماه رمضان آغاز می شود و تا 15 مرداد نیز ادامه دارد.
وی گفت که 60 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که از این تعداد 28 مورد پایگاه تخصصی ورزشی، 20 مورد کانون فرهنگی و تربیتی و 12 مورد نیز دارالقرآن است.
افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.