به گزارش خبرنگار ایرنا، گلنگ احداث پروژه ساماندهی، لوله گذاری و هدایت فاضلاب دهستان پایگلان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در قالب طرح شهید شوشتری با حضور مسئولان و مردم شهید پرور روستای پایگلان زده شد.
فرمانده سپاه سروآباد در حاشیه گلنگ زنی این پروژه در جمع مردم روستای پایگلان اظهار کرد: شهرستان سروآباد به عنوان نقطه پایلوت اجرای طرح شهید شوشتری در کشور انتخاب شده که این طرح در 30 روستای این شهرستان اجرا خواهد شد.
سرهنگ جعفر غفاریان افزود: فاز اول طرح شهید شوشتری امروز با کلنگ زنی پروژه ساماندهی و لوله گذاری فاضلاب روستای پایگلان به طول هزار و 500 متر و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: در فاز اول طرح شهید شوشتری 20 پروژه با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال تعریف شده است که اولین پروژه آن به جهت شهید پرور بودن و انقلابی بودن روستای پایگلان در این روستا آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد چهره محرومیت از روستاهای این شهرستان زدوده خواهد شد.
معاون فرمانداری شهرستان سروآباد نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار کرد: طرح شهید شوشتری در بخش های عمران، درمان و سلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و معیشت است و باعث رفع محرومیت زدایی در شهرستان سروآباد خواهد شد.
فرزاد شمس، امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون خون پاک شهدا و هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی دانست و افزود: خوشبختانه کشور ما امروز به برکت خون پاک شهدا و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در منطقه خاورمیانه به یک جزیره امن تبدیل شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.