به گزارش ایرنا علی کورانی فرروز دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارکه در سالن همایش های فرمانداری ویژه بروجرد برگزارشد افزود: در برگزاری انتخابات سه اصل مهم صحت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم و کلیدی است و همه افراد و گروه‌ها باید ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی این سه اصل را موردتوجه قرار دهند.
به گفته وی به فرموده رهبر معظم انقلاب رای مردم حق الناس است و باید با تمام توان خود از رای مردم حفاظت و حراست کنیم.
فرماندار بروجرد اظهار کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم درامنیت کامل باید به مرقانون عمل کنیم و در این راستا باید رفتار خود را نیزقانونی کنیم.
کورانی فراضافه کرد: برگزاری یک انتخابات درسلامت کامل مستلزم عمل به قانون است که نمایندگان فرماندار، هیات اجرایی و ناظران باید به آن بدون قید و شرط عمل کنند.
وی ادامه داد: مردم باید در سپردن سرنوشت چهارساله شهر خود به ۹ عضو شورا حساس باشند و افرادی سالم، صالح، متخصص و با تجربه را انتخاب نموده تا بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت شهر را هموار کنند.
وی تاکید کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در بروجرد به صورت مکانیزه انجام می شود و در بخش اشترینان و وروستاهای تابعه شهرستان نیز به صورت سنتی برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نمایندگان فرمانداردر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با نحوه برگزاری انتخابات مکانیزه آشنا شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سراسر کشور روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
شهرستان بروجرد با بیش از ۴۰۰ هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع ‌شده است.
شهر بروجرد دارای ۹ عضو شورای اسلامی شهر و روستا است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.