به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن جلسات استانداری افزود: با بیان اینکه گرامیداشت روزهای خاطره ساز انقلاب اسلامی ارزش است افزود : سالروز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد یکی از خاطرات پر عظمت ملت ایران و نقطه عطفی در افتخارات هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: یادآوری این خاطره افتخار آفرین در راستای آگاهی جوانان و نوجوانان از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس لازم است.
وی ادامه داد : ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اتفاقات بسیار عظیمی را رقم زد و امروز نیز می تواند در برابر مشکلات بسیار عظیم تری ایستادگی کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان همچنین گفت: عملیات حاج عمران را با نام لرستان می شناسند اما متاسفانه تاکنون به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.
وی اظهار کرد: در حالیکه لرستان دارای ظرفیت بزرگ گردشگری مذهبی و ارزشی است باید با استفاده از ظرفیت کاروان های راهیان نور در این استان بهره گرفت و مفاخر دفاع مقدس دراین استان را به گردشگران معرفی کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: هدف از گرامیداشت سوم خرداد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار و خودباوری دینی و ملی است.
سرهنگ حسین دل آرام افزود: تبیین نقش عملیات بیت المقدس و یادآوری دستاوردهای آن در روند جنگ تحمیلی و پیروزی های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مورد توجه قرار دارد.
به گفته وی در این راستا برنامه های روز شمار گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.