به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حضور حماسی مردم در این انتخابات نیز از افتخارات ملت ایران خواهد بود،بیان کرد: شوراهای اسلامی نماد عینی جمهوریت نظام اسلامی است و از این رو باید افراد متعهد ،دیندار و خدمتگزار وارد صحنه شوند.
وی همچنین ظهار کرد :کسانیکه حلال و حرام را نمی شناسند و یا فتنه گر و حرمت شکن هستند نمی توانند در شورای شهر خدمت کنند.
امام جمعه خرم آباد همچنین شهادت تعدادی از مرزبانان دلاور در سیستان و بلوچستان و همچنین اتفاق دردناک معدن گلستان را که کارگران مظلومانه جان باختند را نیز تسلیت گفت.
وی تاکید کرد:تا زمانی که حادثه رخ نداده است باید مسئولان به فکر مردم باشند چرا که افرادی که در معدن کار می کنند برای به دست آوردن روزی حلال با حداقل ترین امکانات کار می کنند.
آیت الله میر عمادی در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه به نیمه ماه مبارک شعبان اشاره کرد وگفت : این روز به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است که با تلاش خود توطئه های دشمنان را خنثی و کشور را از ناامنی حفظ می کنند.
وی بیان کرد : وزارت اطلاعات امروز مقتدرترین دستگاه امنیتی در دنیا می باشد و بارها توطئه های دشمنان توسط این افراد در کشور خنثی شده در حالی که ما خبر نداشتیم.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد:وزارت اطلاعات در مبارزه با قاچاق و پدیده مواد مخدر و جریان ضد انقلاب نیز اقدامات چشمگیری داشته است و این سربازان گمنام باعث افتخار هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: نیروهای وزارت اطلاعات از پشتوانه مردمی برخوردارند و فرزندان این ملت و حافظ همیشگی نظام و کشور بوده و وابسته به هیچ حزب و جناح نیست و بر محور نظام و ولایت و رهبری عمل می کنند.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از جوانان به عنوان سرمایه کشور یاد کرد و افزود:وجود جوانان در هر کشوری موجب امنیت و اقتدار آن کشور می باشد.
ایت الله میر عمادی بیان کرد : هر کاری به جوانان سپرده شود با موفقیت توام است و امور باید به جوانان سپرده شود و در این راستا مسئولان باید نگاه واقع گرایانه به جوانان داشته باشند.
به گفته وی جوانان تحصیلکرده و توانمند چرا باید بیکار باشند ولی افرادی که بازنشسته شده اند بازهم مسئولیت می گیرند.
نماینده ولی فقیه در لرستان در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز بسیج سازندگی اشاره کرد و ادامه داد : بسیج سازندگی در توسعه، پیشرفت و رفع فقر و محرومیت تلاش بسیار فراوانی انجام داده است.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.