به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت:انقلاب اسلامی سرشار از حماسه هایی است که جوانان با پیروی از مکتب عاشورا و اهل بیت (ع) رقم زدند.
وی اظهار کرد:در شرایط کنونی جامعه ،جوانان ایران اسلامی بایستی مسلح به سلاح ایمان و علم باشند تا در برابر هجمه های فرهنگی و ضد ارزشی دشمن مصون باشند.
وی افزود:نقش بی نظیر جوانان ایران اسلامی در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس نشان دهنده اراده ، استقامت ،توانایی و اعتقاد راسخ جوانان این مرز و بوم است.
امام جمعه موقت اندیمشک افزود:تسهیل شرایط ازدواج جوانان ، ایجاد اشتغال و فراهم آوردن شرایط زندگی آبرومندانه برای این قشر از اهمیت زیادی برخوردار است که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری باید به آن اهتمام شود.
وی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ، آنان را به رای آگاهانه تشویق کرد و افزود:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی باید در تبلیغات انتخاباتی حریم اسلام را رعایت کنند.
وی افزود:باید همه ضمن پایبندی به اصول انتخاباتی و رقابت سالم بستر مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری هم گفت:نامزدهای ریاست جمهوری باید برای بازکردن گره های جامعه اسلامی بر اراده و توان ملت تکیه کنند و نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد زیرا دشمن در طول تاریخ دشمنی خود را اثبات کرده است.
وی بیان کرد:نیت همه باید خدمت به مردم و طبقات ضعیف باشد و حمایت از ضعفا ،کار جهادی و انقلابی را محور قرار دهند.
وی تاکید کرد:فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دارای فهم دقیق از سیاست های داخلی،منطقه ای و جهانی بوده و هم جهت با استراتژی مقام معظم رهبری حرکت می کند.
امام جمعه موقت اندیمشک در ادامه با تشریح ویژگی های شهید همت ، بر لزوم الگو پذیری از شهدای والامقام تاکید کرد.
7281/6064
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.