به گزارش ایرنا حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز معلم افزود: دشمنان از حضور مردم در صحنه ها وحشت دارند و هرگاه مردم به صحنه آمده اند توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شده است.
وی همچنین اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید به فکر راه حلی برای حل مشکلات معشیتی این مردم همیشه در صحنه باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:نیروهای سپاه هیچ وقت در مسایل مختلف جامعه مصداقی وارد نمی شوند و تلاش برای امنیت و آسایش در کشور را همواره در دستور کار دارند.
حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی از بطن جامعه بوده و پرچم مبارزه با نظام سلطه را برعهده دارد و حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
به گفته وی سپاه پاسداران در همه موارد از ولایت فقیه اطاعت می کند و شاخصه اصلی سپاه پاسداران اطاعت از ولایت فقیه و حرکت در این مسیر در همه موارد می باشد.
وی با اشاره به اینکه سایه تحریم ها با توانمندی سپاه بویژه در عرصه موشکی از کشور برداشته شده است ادامه داد: سپاه در همه موارد در عرصه سازندگی کشور بدون چشم داشتی به منافع اقتصادی، مشارکت داشته و بعد از جنگ تاکنون از سپاه در همه زمینه سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی خواسته شده که حضور داشته باشد.
هفته عقیدتی سیاسی از دهم اردیبهشت ماه شروع شده است.
اخبار منتشر شده در این زمینه را در ایرنای لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan و کانال تلگرامی irnalorestan@ را نیز می توانید مشاهده کنید.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.