به گزارش خبرآنلاین لرستان، طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و دکتر الهام امین زاده دستیار رییس جمهور در امور شهروندی نیز از مهمانان ویژه این همایش بودند.

در ابتدا عزیزی رییس دانشگاه لرستان ضمن عرض خیر مقدم به سفرا ،صاحب نظران ،کارآفرینان، استاندار و همه مدیران دستگاههای اجرایی در این همایش بیان داشت:مفتخریم که میزبانی دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان را عهده دار شدیم و بی شک بر گزاری این قبیل همایش ها منجر به تصمیمات اثرگذاری در توسعه استان خواهد شد.

عزیزی افزود:مهمانان این همایش شامل 250سرمایه گذار و کارآفرین داخلی و 30 مهمان از نمایندگان تجاری کشورهای خارجی و سفرای خارجی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی نماینده ولایت فقیه در استان در این در همایش در باب مبانی اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید، اظهار داشت:پیشرفت هرکشوری نیازمند یک الگوی اقتصادی مدون است که متناسب با شرایط و دارایی های آن کشور باشد.برای کشور پهناور و قدرتمند ایران بهترین الگوی توسعه و پیشرفت، اقتصاد مقاومتی ست زیرا کشور ایران می خواهد با حفظ استقلال، هویت اسلامی و روحیه انقلابی پیشرفت کند و یقینا وابسته به هیچ قدرت مادی نباشد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اهمیت تلاش و کوشش در جهت کسب روزی حلال اشاره کرد:در فرهنگ اسلامی ما تلاش و کوشش همطراز با عبادت و عامل اصلی جهت حفظ هویت دینی می باشد.

نماینده ولایت فقیه در استان خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی مجموعه ای ازبرنامه ها و سیاست هاست که ضرورت وجود مدیران کارآمد، انقلابی و با روحیه جهادی را اقتضا می کند.ملت ایران پیش تر نیز سخت ترین کارها را با همین روحیه انقلابی و جهادی به ثمر رسانده نظیر انرژی هسته ای و پیشرفت های پزشکی که واقعا مثال زدنی ست.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.