به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، روسا و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان که به مناسبت هفته ارتش در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: فلاح و رستگاری جهاد و مجاهدت فی سبیل‌الله است.

وی گفت: «عزت، اقتدار و توفیقات کشور» در سایه فرماندهی و رهبری رهبر معظم انقلاب است و پیروی و حرکت تحت امر ولایت "رمز عزت و پیروزی نیروهای نظامی کشور" است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هوشیاری و مراقبت در مواجهه با خطرات را مهم دانست و تصریح کرد: انسان باید مواظب خود باشد و با احتیاط در مسیر زندگی حرکت کند چون این دنیا همانند میدان مین‌گذاری شده است و نفس اماره دشمن همیشگی انسان بوده که باید برای مبارزه با نفس «تقوی» را تقویت کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور و جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه سیل، گفت: افزود: همه باید به برای افرادی که در سیلاب اخیر زیان دیدند کمک کنند و دولت هم تدابیر لازم را داشته باشد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: در راه جهاد فی سبیل‌الله نمی‌توان بی‌تفاوت بود و این افتخار بزرگی بر دوش نیروهایی است که در راه خدا آماده قیام و نبرد هستند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید فقط به خداوند تکیه کنند، اظهار کرد: به هیچ‌وجه نباید از کافران اطاعت‌پذیری داشته باشیم و زیر سلطه دشمنان قرار نگیریم و شرط آن هم «مقاومت، ایستادگی، استقلال و ایستادن» روی پای خود است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» گفت: یکی از معنای شعار امسال این بوده که در مسائل اقتصادی روی پای خود بایستیم و با دشمنان مخالفت کنیم که این همان جهاد کبیر و خداوند برای این جهادها اجر ویژه‌ای قائل است.

وی گفت: ایران اسلامی در کمک به مستضعفین و مظلومین جهان قاطعیت دارد و ایستادگی در مقابل مستکبرین برای کشور ما عزت و افتخار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618688
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.