سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در راستای تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح نظارت و کنترل 15 معتاد متجاهر دستگیر و پنج دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و مدارک لازم توقیف شد.

وی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز باهدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان در دستور کار مأموران انتظامی پلدختر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پلدختر بابیان این‌که اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان متجاهر با قوت ادامه دارد عنوان کرد: معتادان پس از جمع‌آوری تحویل مراکز ترک اعتیاد می‌شوند.

وی ارتقا ضریب امنیت اجتماعی را نیازمند تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با این‌گونه رفتارها برخورد می‌کند و با مشارکت همگا ، دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند.

عبدالوند تصریح کرد: شهروندان در مبارزه با بلای خانمان‌سوز اعتیاد با نیروی انتظامی همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه جرائم، اخبار و اطلاعات در زمینه مواد مخدر موارد مشکوک و یا هر تخلف در این رابطه با فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618735
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.