به گزارش ایرنا، ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سال جاری و برگزاری کارگاه های آموزشی از سوی آن رضایت بخش است.
وی با قدردانی از دستگاه های ذی ربط در این زمینه اظهار کرد: باید با رفع نقاط ضعف شاهد کارنامه و عملکرد بیشتری در سال آتی باشیم.
فرماندار بناب یادآوری کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال 95 حدود 19 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و دستگیری قاچاقچیان عمده نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد افزایش نشان می دهد.
فرج اللهی از افزایش 52 درصدی آمار دستگیری معتادان تابلو در این شهرستان خبر داد و افزود: باندهای متلاشی شده قاچاق در این شهرستان نسبت به سال قبل، 96 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در طول سال جاری 103 طرح پاکسازی و امنیت اجتماعی در محلات مختلف آلوده این شهرستان اجرا شده است.
فرج اللهی با قدردانی از تلاش های مسئولان شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان آن در برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی ادامه داد: نمره این شهرستان در بحث مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و آموزش 20 است.
فرمانده انتظامی بناب نیز در این جلسه گفت: امسال میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 96 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ رمضان اللهوردیان افزود: در طی این مدت آمار کشفیات مواد مخدر سنتی نیز 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.
وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی در کنار مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و متلاشی کردن باندهای قاچاق در امر آموزش نیز موفق بوده و توانسته در سال جاری 14 هزار و 271 نفر را آموزش دهد.
در این جلسه از دستگاه ها و نفراتی که در امر برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال زحمت کشیده بودند با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
این شهرستان به علت واقع شدن در مرکز تبادل مسیر مواصلاتی چندین استان غربی کشور از گذرگاه های پرتردد قاچاقچیان مواد مخدر در حمل و نقل این مواد افیونی و خانمان سوز است.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.