به گزارش ایرنا عباس گودرزی روز جمعه در جلسه بررسی روند احداث بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهر سازی و استاندار لرستان در محل بیمارستان برگزار شد افزود: استاندار لرستان طرح احداث و تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی را در زمره کارهای ویژه استان قرار داده و تاکنون نیزحضور مستمری در بروجرد برای پیگیری افتتاح این بیمارستان داشته اند.
به گفته وی بیمارستان بسترساز سلامت بوده وحداقل حقوق شهروندی مورد تاکید حوزه بحث بهداشت و درمان است.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم که این بیمارستان با همدلی مضاعف مسئولان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان بروجرد حل شود.
گودرزی اضافه کرد: در ادامه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان بروجرد بخش خصوصی نیز باید حمایت شود تا بتوان هرچه سریعترمعضلات این حوزه را حل و فصل کرد.
وی افزود: بیمارستان آیت الله بروجردی بعد از افتتاح، همه مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را حل نخواهد کرد اما یک شروع خوب برای رفع آنها خواهد بود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی پارسال حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای افتتاح یک گام بیشتر نمانده که باید همت کنیم تا این کارمهم نیز انجام شود.
گودرزی بیان کرد: از مسئولان می خواهم با توجه به اینکه افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی عقب افتاده است تلاش نمایند تا بهره برداری کامل از این بیمارستان به زودی انجام شود.
وی با اشاره به آموزشی شدن بیمارستان گفت: بحث آموزشی کردن بیمارستان یکی ازاولویت های اصلی بوده که پیگیری ها انجام شده برای تحقق آن تاکنون با مانع روبرو شده است.
گودرزی اظهار کرد: یکی از شرط های اصلی برای انجام این مهم راه اندازی واحد دانشگاه علوم پزشکی است که این مهم نیز باید از سوی مسئولان مربوطه پیگری شود.
بیمارستان آیت الله بروجردی با 230 تخت دارای بخش های تخصصی داخلی، جراحی، زنان، زایمان، کودکان و نوزادان است که در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار لرستان، فرماندار بروجرد ونمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله بروجردی در حال احداث بازدید کردند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.